7 Kasım 2011 Pazartesi

işte öylesine









02/11/2011 tarih çarşamba günü selahattin usta ile konuşmamızda alt karneyi bitirdiğini motorun geldiğini artık denize inmemize az gün kaldı dedi.ilk defa bu kadar içten ve neşeli söyledi. ustam işi bitireceğine emindi benimde ona güvenim vardı.kimsenin ustam hakkında kötü bir yorumu olmadı.yaşadığımız aksilik ve yetersizliklerin sebebini ben daha sonra çözdüm.tabii ki kendisi ile alakası yoktu.04/11/2011 cuma günü selahattin usta tekrar  ile görüştüm.Aliağada daha önce tornacılık yapmış ahmet usta vardı.ben de kendisini orada tanıdım.bazen muabbet ediyorduk.şimdilerde işi bırakmış.hasta eşi ve annesi ile ilgileniyordu.ahmet usta gelen motora bakmış ve bu kondese bu motora büyük ve  yanılmıyorsam emin değilim sulu eksoz kullanılmalı bu düzenekte turbo ateş gibi olur ve problem çıkar demiş.ustada bana motoru yerleştirmeyeceğim seni bekleyeceğim dedi.hemen vedat çakırğolu aklıma geldi ve ben aynı motoru kullanan vedat amcama soracağım ve sana döneceğim dedim;
selahattin ustaya.Sayın Çakıroğlunu aradım anlattım.turan ben de aynı motoru kondese ile kullanıyorum.üstelik yarışlarda kullanıyorum dedi.problem yok.sulu eksoz sistemi bin veya bin beşyüz tl imiş.ardından tornacım hasan ustayı aradım.Turan dedi olay senin bildiğin gibi değil aralarında kişisel bazı problemlerin olduğunu öğrendim.söylediği gibi Motorcu murat usta uygun görmüştü.motorumuzdan bu şekilde verim alabileceğimize emindik.bunun böyle olacağını ben biliyordum dedi hasan usta.ayrıca benim diğer kişilerin sözlerine itibar etmediğim için teşekkür etti.doğrusuda işi bilene bırakmaktı.
bu konuşmalardan sonra selahattin ustayı aradım.motoru bu haliyle yerleştireceğimizi söyledim.tamam dedi.
bayramın üçüncü günü  orada olmayı planlamıştım bir gün sonrasına erteledim.Sucu Hasan usta, tornacım Hasan usta ile dördüncü bayram çalışmak üzere randevulaştık.tornacımız kondesenin yerini değitirecekti.
Hayırlısı ile Çarşamba sabahı aliağada olacağım.
Salı sabahı erken her sabah ki gibi köydeki evimize gittim.varınca fidanıma nasılsın iyimisin dedim oğlum bu gece hiç uyumadım omuzumun ağrısından dedi.doktora götür beni dedi.Fidanım öyle kolay kolay doktora götür demez.demek ki ağrıları fazla. hemen karar verdim muğla devlet hastanesi acil servisinde saat 8.15 sularında giriş yaptık.tahlil, film ve hemen ağrı kesici yapıldı.müşaade odasına gittik.Acildeki Egin Doktor ve hastane ekibine teşekkür ederim.10/11/2011 Perşembe günü ortopedi doktoruna gelmemiz istemi ile evimize döndük.


  ben aliağaya gitmedim.09/11/2011 günü selahattin usta ve diğer ustalar ile ile görüştüm.selahattin ustaya Tornacı hasan motoryatın yanında gölgelik için gerekli ölçüleride aldır dedim. tamam iyi olur dedi.sucu hasan da gelmiş.akşam üzeri selahattin usta ile tekrar görüştüm.gölgelik ölçüsünü aldırmamış.zaten ustamın bir özelliğide her şeye evet diyor hayır demez.ama bildiğini yapar.İsteğini son ana kadar söylemez. boya konusunda da aynısını yaptı.Ben tuğrul ile konuşmamda boya işi yoktu.dedi. dinledim.telefonu kapattım.Bir süre geçtikten sonra tekrar aradım.Ustam iki hafta öncesi oradaydım.gölgelik konusun sonradan eklendi.kabulüm dedim ve farkını verdim.neden boya konusunda düşünceni söylemedin. ben evime geldiğimde oradaki ödemelerimi yazdım ve bir plan yaptım.listede boyacı kalemi yok dedim.neyse şöyle yaparız böyle yaparız dedi.yalnız düz bir satıh elde etmek için başka birinin yapması konusunda hem fikir olduk.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder