31 Ekim 2011 Pazartesi

aliağada ne yaptım

22/10/2011 cumartesi günü aliağadaydım.öğleden sonra Tuğrul'u aradım denizde olduğunu bana geri dönüş yapacağını söyledi. yapmadı. aramadı. daha önce bir kez kaldığım teidaş'ın misafirhanesi tadilattaymış.petkime gittim aılış nedeni ile her yer dolu idi.bindim metroya izmir halkapınar istasyonunda bornova istikametine giden diğer metroya bindim.sanayi durağında indim. Kayadibi köyünden izmirde çalışan adem muslu'nun ilgilenmesi ile köy hizmetlerinde yer bulabilidim. kenan beye teşekkür ederim ayrıca.dört gün (92 TL) orada sonrada kendi bakanlığımızın misafirhanesinde kaldım.(40 TL)




Önceleri aliağada kalamadığım için üzüldüm. uzak mesafe diyordum ama gerekli olan malzemeleri izmir gıda çarşısından, birinci sanayi sitesinden araştırarak alabilmek çok güzeldi.sonradan iyi ki izmirde kalmışım.sabahtan öğleye kadar izmirdeki işlerimi yapıyor metroya binip biçerova durağında iniyor ailağa küçük sanayi sitesine gidip motor  ile ilgileniyor; Sanayideki işlerimi takip ediyordum.sonrasında limana yapım merkezine gidiyordum.yaklaşık bir hafta bu güzargahta geçti.

Hasan usta pervaneyi izmir birinci sanayi sitesindehas çelik nadire yaptırdı.700 TL ödedim ve nadir pervaneyi çuvala koydu aldım omuzzuma metro ile götürdüm aliağaya. tornacı hasan ustaya bıraktım. Menemen'de metro değişimi için bekliyorum.
Havuzluğun üzerine polyesterden bir gölgelik yaptıracağım bir daha tente problemim olmayacak.onun ayakları olacak (krom 25mmx2 mm 304) kromdan bir boy satın aldım.1.5 metre x 4 adet kestirdim.kromlar ile plastik kaynak yaptırdığım lombozları götürüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder