20 Kasım 2011 Pazar

Gölgelik

 Aliğada postacının teknesinde polyester bir gölgelik görmüştüm, selahattin ustaya yapabilirmiyiz dedim. tamam yaparız dedi.
ek bir uygulama olduğu için hesap dışı para istedi. tamam dedim kaça olru 300 tl istedi pazarlık sonucu 250 tl'ye anlaştık.
bu gölgelik polyester olacak ve bir daha tente derdim oalmayacaktı.benim önem verdiğim bir işti.
ağaçlarını hamitten satın aldım.bu iş dahil oturma grupları ve diğer işler için toplam 440 kg (kalas, 6 metre uzunluğunda tahtalar, kapı, masa, değişik kalınlıklarda su kontraplaklarını kğ'mı 1.20 Tl'den aldım)

Aldığımız 6 metre olan fırınlanmış  tahtalardan  (aliğadaki gemi söküm tahataları hep fırınlanmış malzamalerdir) 3 mt uzunluk ve 3.30 metre eninde gölgelik iskeleti kurum aşamaları


günün sonunda bu hala geldi.

kontraplak ile kaplanıyor


kaplama tamamlandı.

polyesterile kaplama işlemi başladı.

kontraplak üzerine polyester sürülüyor ve standart polyester elyaf ile kaplanıp elyaf tekrar polyester ile hava boşluğu kalmayacak şekilde rulo ile sıkıştırıyor

polyester kaplandı.kenarlardaki sarkanalar kuruduktan sonra spiral ile kesildi. ve üzeri silindi.

yerine montajı yapılıyor. yapılan krom ayaklar üzerine yerleştiriliyor.


krom ayaklar yandan bakılınca eşit olamadığından tekrar düzeltildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder