7 Kasım 2011 Pazartesi

Su Tesisatı



Su sisteminin döşenmesi için usta arayışımız vardı.Hüseyin usta geldi.selahattin ustaya bir arkadaşı göndermiş.çok konuşur diyede uyarmış.hüseyin dedim işi selahattin usta tarif etsin sucunun yapması gerekenleri yapmalısın daha sonra bu hesapta yoktu şu vardı; ben bilemem: sucu bir motoryatta ne yaparsa ona göre bak dedim.Kontrolleri yaptı.isteklerimi bildiğimce söyledim.geldi hesap zamanı iş sonrası hesaplaşsak daha uygun olur belki iş kısa sürer az para tutar dedi.
Olmaz hüseyin usta dedim.iş ortada kaç lira alırsın dedim.ilk defada motoryatta bu işi yapacakmış.olsun dedim.İlk olmasından özenle yapardı. her şeyin ilki vardır.sistem herhal aynıdır. dedim kendimce.konuşmalar uzadıkça selahattin ve ertuğrul ustalar ayrıldı.ve neticede 800 tl işçilik istedi hüseyin usta.biz düşünelim ve iki saat içerinde seni ararım dedim.aramızda konuştuk;bu fiat yüksek dedik.kendisini aradım.
ertesi gün öğleyin Hasan usta geldi.alçakgönüllü kendisi ile çalışılabilecek durumu vardı. Selahattin usta neler yapılması gerektiğini söyledi. baktı.notlar aldı.(05352468732)
eeeeeeeee! hasan usta iş ortada kaç paraya yaparız dedim.200 tl olur dedi.pazarlığa gerek yoktu.hemen yarısını verdim.Şenav ticarete gittik su malzemelerini aldık.100 tl tuttu.peşin ödedim.
Mermerit işlerimizi  yapa Cemal usta ve ekibi.önce tezgahta lavabonun yeri sağ tarafa ve iç kısma konulm inceledim küçük bir tencereyi tavayı bile yıkamak mümkün olmayacak üst mesafe hiç yok.Kesin montaj için Cemal usta geld. birlikte inledik, şöyle olursa iyi olur dedik, itirazsız daha iyisini yapmak görevimiz diyerek yeniden hazırladı.teşekkür ediyorum kendisine.
sucu hasan ustayı aradım limandayım.işini yapmış teşekkür edrim.görüşelim dedim. geldi.boyacı işini konuşruz dedim.geldi. konuştuk. kız çocuğunu kaçtığını falan anlattı.dinledm. anlattıklarını.hata olduğunu çalışamadığı söyledi. sesi de bozuktu. kalan bakiyesinin yarısını 50 tl verdim. herşeyi yaparız dedi.
daha sonra hasan ustayı arıyorum.cevap yok.cevap yok. meşgul de değil. ertuğul abinin telefonunu istedim aradım.açtı.benim telefonumu neden açmıyorsun dedim. turan bey şimdi yeni karaoldan çıktım.damadı ile  kavga etmişler. ben gelirim dedi.araki bir daha cevap versin.bilmiyorum nasıl olacak.
12/12/2011 pazartesi günü mustafa erkenin telefonu ile sucu hasan ustayı aradım. telefonu açtı.merhaba.beni tanıdı.nerelerdesin dedim.bergama izmir arası gidip geliyorum ama bu gün aliağaya gideceğim dedi.hasan usta bugün selahattin ustaya uğra ve benim telefonlarımı işi yapmasnda aç dedim.bakalım akşama uğrayacak mı? bu son aşamalarda problemler yaşanıyor acelem yok.iyi ki yok.
bir gün bitecek nasıl olsa diye kendime moral veriyorum
12/12/2011 pazartesi akşamı artık armaktan vazgeçtim.ha sucuyu aradım 4 gibi.gideceğim yeni geldim dedi.
13/12/2011 salı    günü selahattin usta ile  görüştüm. şimdi sucu hasan gelecek dedi. saat 13.00 gibi hasanı aradım gitmiş.   elektrikçi majeratörü ve hidroforu bağlasın demişler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder