31 Ekim 2011 Pazartesi

Lomboz montajı

LOMBOZ MONTAJI


3 Adet lomboza ihtiyacım vardı.Araştırmaya başladımm ve marmaris haisarönünde eray ata'da buldum.telefonlaştık.datça toplantısı dönüşü uğradım.lombozlara baktım mükemmel bir ürün ortaya çıkarmış eray bey kendidi endüstri mühendisi ve arkadaşının önerdiği bir motryat için 316 kromdam yapmış.  sinekliklerini bile yapmış.gerisini siz düşünün.26 cm çapında olanlarının tanesini 750 tl dedi.hakkıydıda pazarlık bile yapmadım.alamzdım.başka elinde sadece uçlarını düzelttiği motroyatın kenarlarına takabileceğim 65 - 70 cm olan 33 mm'lık malzemeleri alt takam aparatları ile ayrıca çok güzel 3 adet babayı 400 tl'ye aldım.

lomboz için ilk etapta plastik olanlarından internetten nizamettin urkaçtan 3 adet 26 cm çapında olanlardan tanesi 75 tl'ye satın aldım.kargo geldi. Aliağaya giderklen götürdüm taktık.oldu. Sıcak ve soğuktan korunmak için 3 cm'lik strafordan yalıtım olarak kullandık ayrıca üzerine lambiride döşenince bizim lombozun eni kurtarmadı.heman geri vermeye düşündüm.sonrada belki ekletebilirim diyerek yavuz gök'ü aradım.izmir 1 sanayi sitesinde plastik kaynakçıları var dedi.hemen aliağadan metro ile izmire geldim. akşam üzeri oldu ve kaldıım köy hizmetleri misafirhanesi 1. sanayi sitesinin yanında idi.uğradım sanayi sitesine bir kaynakçı buldum.21 cm'lik pvc boru bulursak bunu yaparız ama yarın olur dedi.ertesi sabah 21 cm çapında pvc pis su borusu aldım 11 tl verdim. ama yeni bir kaynakçıya daha soracaktım.kaportacı ustası 303 sokakta eski benzinlik yanında özyıldız plastik var mehmet usta ona yaptır dedi.aradım buldum. ikinci katta dükkanında ana kız iki köpeği olan ilk görüşte güven veren bir usta idi. malzeme yapışırmı diye baktı olur yarın sabah alırsın dedi. kaç lira olur dedim. 120 tl dedi 100 tl'ye anlaştık. ertesi sabah malzemeyi aldım yapıştırmış su doldurup kontrol etmiş kaçak yok. pis su borusunu iade ettim.
Parasını verdim ve malzemeyi aldım. gıda çarşısına nasıl gidebilirim dedim.dur ben seni dolmuş durağına bırakayım uzak dedi. palio arabasına bindik ve beni bıraktı. kendisine başarılar dilerim.
koydum çuvala sırtımda ver elini metro ile aliağa.

                                                                                   
                  Polyester kaplama ile iç kaplama malzemesi arasına izalasyon amaçlı koyduğumuz strafor mesafsini kapatmak için plastik ekleme yapmıştırdık.montaj için ek oyulmuş tahta parçası yerleştirilerek montaja başlandı.                                                                           



iç ve dış yüzey kesilip montaja uygun hale getirildi.

Montajdan sonra boşluklar silikon ile doldurularak aparatlar takıldı.dışarıda çok sert rüzgarlar olmasına rağmen kapattığımda ses almıyordu.

1 yorum:

  1. Efendim öncelikle merhaba,
    Bu lumbuzları ve birçok çeşit gemi penceresini bulabileceğiniz Türkiye'de ilk bu işi getiren 40 yılı aşkın zamandır Türk Denizcilik sektöründe hemen hemen bütün gemilere, tersanelere hizmet eden firmamızı duymamışsınız galiba.İlerleyen zamanlardaki ihtiyaçlarınız kolaylıkla bize ulaşarak temin edebilirsiniz. bunun için size hizmet etmekten mutluluk duyarız.

    Mehmet KÖSE
    Alüminyum İş Doğ. San. Tic. Ltd. Şti.
    (0216)395 23 84
    (0542) 414 62 22
    www.aluminyumis.net
    info@aluminyumis.net

    YanıtlaSil