6 Aralık 2011 Salı

usturmaca imalatı

Motoryatımı 04/12/2011 tarihinde öğleden sonra denize atacağız. Usturmaca can yeleği almak için bir arkadaşla sözleştik geme sökümdden getirecek.satın alacağım .henüz elime ulaşmadı.ne yapalım.?










usta etraftaki straforları parçalayıp çuvala dolduralım dedi.
İşte biri can simidi diğerleri çuvalın çindeki straforlar olamak üzere dört adet usturmaca.










İnternetten yine marmaris hisarönünda mehmet eyinde bulduğum ama bir türlü gidip alamadığım 4 adet 65 cm uzunluğundaki usturmacayı 24/01/2012 tarihinde  halil demiecana maramristen sökeye giderken mehmet kontrol ettirdikten sonra bıraktı. halil bu malzeme iyi iş görür dedi. ve toplamda 100 tl ödeyerek satın aldım. Yeğenim büşrada bize gelecekmiş onunla bana gönderecek.
usturmaca işinide böylece bitirmiş olduk.hayırlı olsun.
28/01/2012 cumartesi günü büşrayı getirmek için akıncıya dedesinin evine gittim.hemde usturmaçaalrı getirecektim ve ilk defa onalrı görecektim.arka taraftaki depoya koymuşlar gittk. halata bağlı şişmiş vaziyette 4 adet beyaz renkli usturmaça. temiz ve yeniydiler. mükemmel.hşuma gitti.kinetix'e sğımadığı için getiremedim.akıncı köyünde bıraktım.bir ara araba ile alırım dedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder