6 Aralık 2011 Salı

Egsoz ve dümen takımı

Egsoz sistemi tornacının işgüzarlığından, acele etmesinden bir defa da bitmesi gereken iş üç kez sök tak sanayiye götür getir oldu.uzunda sürdü.ilk motor hazırlandığında motor yatağının ölçüsü alınmadan eğsoz sanayide hazırlanmış.geldi.motor indirildi.kıvrılan boru yüksek geldi.söküldü.



sanayiye omuzumda götürdüm.hem o yükseklik kesildi hem de egsoz borusu için ek aparat takıldı.

yerine takılacak; marş motorunun montajından ve sıcak suyun egsoza giriş yapacağı kısa borunun yerinin ters olmasından yuvasına takılamıyor.tekrar sanayiye tornacıya.tornacı dükkanı kapattıktan sonra ya da sabah erken dükkana giderken geldiğinden selahattin usta ile bir türlü karşılıklı görüşemiyorlar biribirlerine telefonda etmiyorler galiba birde ikisi pek anlaşamıyor gibiler.yan taraftaki 3. düzenlemeden ve kısaltmadan donra yerine takabildik.

Kardeşler oto hurdadan kenan abiden direksiyon simidi olarak bunu aldık.simit elimizdeki aparata uyarlanıp takılacak.

direksiyonun parçası olan kromdan hazırlanan yan taraftaki parçayı omuzunda dolmuşa binerek limana götürdüm.200 tl ödedim.kromlar için Euro =2.450

simit bu aparata eklenecek.şakrandaki muhsinden aldığımız direksiyon sistemi.

simit takılarak aparatları uzatmaları ile birlikte geldi.bu zamanda tornacı hasan usta yazık etme gel hidrolik direksiyon bağla dedi. nadiri aradım data'nın 1200 modeli işimi görürmüş. 1200 tl olur dedi. almadım.

yukarıya giden parça direksiyon simidine, yan tarafa uzanan boru ise yekeye gidiyor.tornacı hasan usta bir parmak galvanizli su borusu getirmiş,selahattin usta olmaz dedi.3/4 boruyu özgürden gittim aldım geldim.
yukarıdakı elektrik kabloları. taa arka kısımdaki dümen sistemi için
direksiyon kutusu

egsoz çıkışı montajı

silikonlanıp, yerine takıldı.krom vidaları ile montajı tamamlandı.

egsoz hortumu ölçüsü alındı.ve fazlası kesiliyor.

yekenin kromdan stop çubukları kaynak ediliyor.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder